Friday, July 11, 2014

Co nowego - w niedalekiej przyszłości

Trochę update'owałam listę podglądanych blogów.

Dzięki blogowi Skośne oczy postanowiłam powrócić do słuchania j-popu. Cóż stara (prawie) miłość nie umiera.
Od kiedy jestem razem z moim Menżem (to będzie za jakiś czas tego roku 11 lat) zafascynował mnie świat rozrywki japońskiej. Ale tej rozrywki lekkiej, łatwej i przyjemnej :). Czyli j-pop (japoński pop), anime, mangi i filmy.

Ponieważ na tę chwilę nie mam za dużo czasu na rozpisywanie się na temat j-popu czy anime temat mocniej rozwinę po przeprowadzce, ale zaczynam już gromadzić informacje :).

Z lepszych wieści - udało mi się znaleźć żłobek dla Niecierpliwego dziecia. Nie jest to wymarzony żłobek, ale jestem w kontakcie ze żłobkiem, do którego chciałabym dziecia zapisać. Pozytywy, oba żłobkie - ten wymarzony i ten niekoniecznie wymarzony są blisko naszego nowego mieszkania.

U nas pogoda prawdziwie letnia. Chociaż chwilami mam wrażenie, że jest za ciepło. Chyba spuścizna po ciąży, bo wcześniej największe upały m nie przeszkadzały. Natomiast zimna jak nie lubiłam tak nie lubię nadal...

No comments:

Post a Comment