Wednesday, August 6, 2014

GOATBED j-music

Jak wiadomo oglądam z Menżem anime. W związku z tym mam też zawsze ulubione muzyczne kawałki z owych anime. 


Co sezon wybieram sobie 5 - 6 pozycji, z pośród 20-paru oglądanych przez Menża.
W tym sezonie oglądam:
- Railwars;
- DRAMAtical Murder;
- Akame ga Kill;
- M3;
- Mahouka;
- Ace of Diamond
Z czego 3 ostatnie pozycje to kontynuacje.

Przy okazji dokonuję też selekcji muzycznej. 
I w tym sezonie stało się. Znalazłam anime w którym cała ścieżka dźwiękowa mi odpowiada. Ba! Jestem wręcz zachwycona.

Tym anime jest DRAMAtical Murder. Samo anime jest adaptacją gry komputerowej (a raczej konsolowej) o tym samym tytule. Samo anime nie zachwyca - ot kolejne yaoi (tematyka gejowska...). Menżu jest moim wyborem załamany. Chociaż muszę przyznać, że wszystkie postaci są pięknie rysowane. eh...

Co do muzyki. Praktycznie cały soundtrack (o ile nie cały) jest zrobiony przez duet GOATBED (planowana premiera: Wrzesień 2014). Przynajmniej tak mi się wydaje. Oto zwiastun (kanał avex pictures) samego anime z podkładem GOATBED



GOATBED stworzył też muzykę do gry.
Sam zespół powstał jako duet Shuuji Ishii oraz Takei Makoto (ex cali=gari)  2012 roku zdaje się. Jest to ich projekt dodatkowy oprócz ich podstawowej aktywności.
Ich muzyka to połączenie elektropop i lat 80'. Uwielbiam te dźwięki. 

A Panowie wyglądają tak:
Muszę przyznać, że ich wygląd totalnie mnie zaskoczył chociaż po dłuższym zastanowieniu jest niezły. Jakoś mi nie pasuje do muzyki, którą tworzą, ale pamiętajmy, że to dla nie-azjatów, dla Azjatów pewnie nie stanowi on zaskoczenia. No cóż, ale dla mnie muzyka elektroniczna to Jean Michel Jarre :) czy Kraftwerk. Pewnie jakbym przeszukała zakamarki pamięci to i inne by się znalazły. Niestety ostatnio nie mam czasu na muzykę więc jestem w tyle.

Generalnie mało jest informacji o GOATBED w języku angielskim. Podejrzewam, że duet jest znany wąskiej grupie słuchających muzyki elektronicznej. W Polsce podejrzewam nikt (albo prawie nikt) nie słyszał.

Do tej pory wydali albumy:
- 08.2012 - Hellblau (edycja zwykł i limitowana);
- 03.2013 Dreamon Dereamer;
- 08.2013 ying&yung (edycja zwykła i limitowane)
- 05.2012 oraz 06.2013 DRAMAtical Murder (gra) soundtrack;
- 09.2014 DRAMAtical Murder (anime) soundtrack

Aha proszę nie brać moich błędów, co do muzyki, osobiście. Nie jestem specjalistką od gatunków muzycznych więc niekoniecznie mam rację co do Kraftwerk :).

No comments:

Post a Comment