Thursday, April 2, 2015

Dieta z Chodakowską - part 1

No i znowu jestem na diecie. Ale tym razem widzę jakieś szanse na schudnięcie :)

Długo szukałam dla siebie jakiś możliwości i w końcu po wielu przemyśleniach wybrałam dietę z bebio.pl.



Stronka firmowana jest nazwiskiem Ewy Chodakowskiej. Nie jest to jej autorski pomysł, Ponieważ współpracuje ona z vitalią.
Generalnie wygląda to tak:
dieta na 2 miesiące kosztuje 99 zł. Za tą kwotę dostajemy dietę na każdy dzień tygodnia z rozpisanymi posiłkami oraz sposobami ich przyrządzania, możliwość kontaktu z dietetykiem poprzez czat i mailowo.

Po zapłaceniu 99 zł tworzymy sobie konto na bebio.pl. 
Na początku podajemy:
- płeć;
- datę urodzenia;
- wzrost;
- wagę wyjściową;
- wagę jaką chcemy osiągnąć.

Następnie wybieramy poziom aktywności fizycznej. I tutaj mamy do wyboru:
- brak;
- niski;
- średni;
- wysoki.
Podajemy też informację, czy dieta ma być dostosowana dla kobiety w ciąży lub karmiącej.
Kolejnym krokiem jest wskazanie ile chce się chudnąć tygodniowo oraz rodzaj diety jaki nas interesuje.

Potem wybieram ilość posiłków jaką chcemy zjadać dziennie. Ja wybrałam na weekend 4 posiłki a na pozostałe dni tygodnia 5 posiłków. Ważne jest też to, że można wybrać czas przygotowywania posiłków. Dla mnie bomba bo nie mam tego czasu zbyt dużo, więc starałam się ograniczyć tę część do niezbędnego minimum.
Możemy również wybrać powtarzalność posiłków oraz co chcielibyśmy wykluczyć. Ja wykluczyłam m.in.: wino, sery pleśniowe, maślankę, krewetki, wątróbka. Można wykluczyć max. 15 produktów. A i wskazałam, że chcę bezmięsne piątki.

Na początek to by było na tyle.
Ale niestety na razie spadek wagi nie jest imponujący. Z prostej przyczyny - mam niedługo dostać miesiączkę więc mój organizm jak zwykle zaczyna dostawać świra. Mam nadzieję, że potem będzie lepiej :).

Co do posiłków - smaczne :)

No comments:

Post a Comment