Thursday, May 22, 2014

Czas na letnie jedzenie

Zrobiło się ciepło, wręcz upalnie.

Dzisiaj idziemy z niecierpliwym dzieciem po 16. na spacer, bo wcześniej jest nie do zniesienia.

W związku z upałami jakoś przeszła mi ochota na jedzenie. Nie żebym wcześniej jakoś specjalnie gotowała :P, bo kucharka ze mnie żadna.

No ale głód też mnie dopada.
Poza tym idzie lato, trzeba trochę nadprogramowych kilogramów zrzucić. W związku z tym postanowiłam dzisiaj sobie coś konkretnego zrobić do jedzenia, a jako że ciepło to musiało być to szybkie i lekkostrawne.

Oto co dzisiaj jadłam na obiad, z braku lepszego określenia. Chociaż można by to od biedy uznać za lunch.

Przepis na sałatkę:
- sałata lodowa (1/3);
- pomidor (1/2);
- papryka czerwona (1/4);
- rzodkiewka (3);
- ser żółty (2 plastry);
- salami ostródzkie (ok. 15 plastrów);
- Activia naturalna (1/2 mniejszego kubeczka);
- przyprawy (mi wystarczył czosnek granulowany).

Wszystko ładnie wymieszane i gotowe. Smaczne i szybkie. Przygotowanie tej sałatki zajęło mi ok 10 min.
Chciałam dodać papryki w innych kolorach, ale niestety w sklepie był tylko czerwona. Cóż nie można mieć wszystkiego.

Życzę wszystkim smacznego.

No comments:

Post a Comment