Tuesday, November 11, 2014

ACCA czas ostro wziąć się do nauki...

ACCA coraz bliżej, bo już 02.12. Czas więc na naukę.

Zabrałam się znowu za ACCA. Wcześniej jakoś nie mogłam znaleźć czasu, a przynajmniej tak mi się wydawało.


Wielki dzień już 02.12.2014, w Krakowie.
Docket'a już mam - jest na nim nawet moje zdjęcie!!! Przerażające :P. Bilety na PolskiBus też są. W dwie strony zapłaciłam 32 zł. Egzamin zaczyna się o 11 i trwa 3h więc jadę i wracam tego samego dnia :).

Po przewertowaniu materiału okazało się, że najbardziej powinnam się bać CIT, a PIT i VAT są mi nie straszne. 
Na szczęście na stronie ACCA można pobrać pytania (wraz z odpowiedziami) z poprzednich lat, więc ostatni tydzień mam zamiar poświęcić na ich rozgryzanie.

Generalnie mam bardzo pozytywne nastawienie do tej części ACCA - inne będą problematyczne.

Mam wrażenie, że przez krótki okres wracam do życia studenckiego - mało snu, praca, nauka. A jeszcze w domu chory dzieć i co gorsze chory facet!!!



Z innych wiadomości - mam w pracy laptopa i możliwość zdalnej pracy z domu - to tak na wypadek choroby Niecierpliwego dziecia.
Jutro znowu do pracy, ale na szczęście tylko 3 dni i znowu weekend. W piątek okaże się też czy po niedzieli dzieć może iść z powrotem do żłobka czy dziadek będzie niezbędny. Mam nadzieję, że się uda i dzieć do żłobka wróci, bo póki co w nowym była 1 dzień a potem cały czas w domku.

No comments:

Post a Comment