Już na początku bloga pisałam o mangach/anime, które lubię. Dzisiaj chciałbym podać listę tych naprawdę ulubionych. Do części z nich wracam od czasu do czasu.
1. Kare first love - romans - zakończony;
2. Love com (Lovely complex) - romans - zakończony i jest anime;
3. Ao no Exorcist - supernatural/ school - trwa nadal;
4. Fairy Tail - trwa nadal i jest anime;
Oraz mangi, które odkryłam w ostatnim roku:
1. Hapi Mari - mój faworyt - romans, smut - zakończony;
2. Lovey dovey - kolejny faworyt - romans, smut - zakończony;
3. Diamond no Ace - sport (baseball) - trwa nadal i jest anime;
4. Ai Hime - Ai to himegoto - romans - zakończony.
W zasadzie wszystkie te mangi czytałam w j. angielskim, ale np. Fairy Tail czy Ao no Exocist są tłumaczone na j. polski (ba nawet do kupienia w Empiku).
Hapi Mari oraz Lovey dovey postaram się krótko zrecenzować w niedługim czasie.
Póki co padamy z Menżem na twarz, bo dzieciowi wychodzą na raz trzy 4. Masakra.
No comments:
Post a Comment