Monday, June 23, 2014

Przesilenie letnie??

Obiad się robi :)
Niecierpliwe dziecię śpi.
Menża nie ma...
Nic tylko napój z palemką i wypoczywać...
Ale na poważnie. Mam kryzys. Któryś już z kolei odkąd szukam pracy.
W poprzednim poście opisałam dlaczego firmy się nie odzywają po otrzymaniu naszego CV. Post był na podstawie dyskusji na Linkedin. Opisałam też 2 sytuacje z mojego życia, które miały miejsce jakiś czas temu.

Ale czego wręcz nie znoszę to obiecywania - odezwiemy się w ciągu .... dni/ tygodni z informacją zwrotną, po czym nikt nie dzwoni. Ja jestem takim typem, który ewentualnie sam zadzwoni z prośbą o informację zwrotną, ale mimo wszystko... Najgorsze jest to, że są to najczęściej duże międzynarodowe korporacje, które szczycą się najwyższymi standardami etycznymi. G....no prawda. 

No już mi lepiej :).
Ponieważ ostatnie rozmowy poszły do bani - chyba, skoro jest cisza, to postanowiłam w wolnych chwilach wrócić do podstaw rachunkowości. Żeby potem na rozmowach głupot nie mówić :/

Dziś też Dzień Taty i Niecierpliwe dziecię podaruje Tacie pierwszy prezent z tej okazji. Oczywiście prezent jest słodki, no bo co łasuchowi można dać innego??

No comments:

Post a Comment